HAETAAN JÄSENIÄ KAUSIJULKAISUTYÖRYHMÄÄN
Julkaistu: 25.04.2021 00.00

HAETAAN JÄSENIÄ KAUSIJULKAISUTYÖRYHMÄÄN

Hep viestintähenkiset toimihenkilöt ja taustajoukot!

Jalkapallojaosto julkaisee kerran vuodessa kausijulkaisun, jossa esitellään joukkueet, kerrotaan kuulumiset ja mainostetaan paikallisia yrityksiä ja tukijoita. Julkaisu on tärkeä osa joukkueiden vuotuista varainkeruuta ja mukava tapa esitellä seuran toimintaa Littoislaisesta jalkapallosta kiinnostuneille. Julkaisua toimittaa kausijulkaisutyöryhmä, joka koostuu vapaaehtoisista jaoston ja joukkueiden toimihenkilöistä. Haemme nyt uusia jäseniä toimitukseemme ja pääset heti opettelemaan hommia tämän vuoden julkaisun kanssa. Ensin työ on joukkueiden tuottaman aineiston katselmointia sekä julkaisun taiton koordinointia yhdessä editoinnista vastaavan yhteistyökumppanin kanssa ja jos into riittää niin jatkossa voit ottaa isompaa roolia kausijulkaisun kehittämisessä ja sisällön tuottamisessa. Tekemällä oppii, aikaisempaa kokemusta ei tarvita ja osallistua voi juuri sen verran kuin pystyy. Jos kausari ei ole sinulle tuttu niin käy lukemassa pari viimeisintä julkaisua Jalkapallon Materiaalipankista. Lisätietoa saa ja mukaan voi ilmoittautua Artolle, puheenjohtaja@ltujalkapallo.fi, sekä Ninalle, seurasihteeri@ltujalkapallo.fi.

Seuran uusimmat